Sådan digitaliserer man en kop kaffe

Kris Østergaard

Udkommer d. 06/05/2019
Hent forsidebillede
(2.04 MB)

Innovation er noget af det, som etablerede organisationer taler allermest om, men også har allersværest ved at få til at lykkes. Alt for ofte ser man, at organisationer iværksætter innovationstiltag, som ikke giver de ønskede resultater, fordi de mangler et ambitiøst og strategisk innovationsdesign.

Kris Østergaard giver læseren en grundig indføring i, hvordan man som etableret virksomhed opnår varige resultater med innovation. Han tager læseren med verden rundt til virksomheder som Amazon, Grundfos, Google, der nu er blevet til Alphabet, og Mærsk – virksomheder, der alle på hver deres måde har investeret i at fremtidssikre deres organisationer gennem innovation.

Fakta om bogen
Type Bog
ISBN 9788702266825
Udgave 1
Udgivet 2019
Sider 184
Omslagsgrafiker Kenneth Schultz
Vejledende pris: 300,00

Tilmeld nyhedsbrev

E-mail