Rådgiver og forfatter Morten Münster er tilbage med opfølgeren til bestselleren Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag.
Proppet med hverdagseksempler sætter han fingeren på de ømme punkter, vi alle kan relatere os til i såvel arbejds- som hjemmesituationer, men ligeså vigtigt giver han konkrete råd til, hvordan man overkommer mange af de benspænd, vi oplever, og får sat fut på forandringerne.
I bogen finder du blandt andet ud af:
- Hvad køen i Netto kan lære dig om, hvorfor forandringer går så langsomt
- Hvad en hummer kan lære dig om, hvorfor kollegaerne er demotiverede
- Hvorfor Randers Kommunes strategi ligner angrebsmanualen fra D-dag (og hvorfor det ikke er et kompliment)
- Hvorfor det er tåbeligt at arbejde på at ændre andres ’mindset’
- Hvorfor motivation er overvurderet, og hvad du skal gøre i stedet
- Hvorfor det er en konkurrencefordel at være uambitiøs
Bogen er ligesom Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag målrettet alle, der arbejder med forandringer på alle niveauer i en organisation. Uanset om den organisation er en kommune, en virksomhed eller et parforhold.
Fakta om bogen
Type
|
Bog
|
ISBN
|
9788702297690
|
Udgave
|
1
|
Udgivet
|
2020
|
Sider
|
352
|
|
Omslagsgrafiker
|
Kenneth Schultz
|
|
|
|
Vejledende pris:
300,00