Giv dit brand en personlig stemme

Louise Bonfils Høck

Udkommer d. 18-08-2020
Hent forsidebillede
(36,00 KB)

En influencer kan være mange ting. Det kan være en, der bestyrer en professionel kanal, hvor indhold af høj kvalitet når ud til flere hundredetusinde følgere. Det kan være en, der udsender en videodagbog, eller som livestreamer fra teenageværelset om mode og skønhed. Eller det kan være en, der spiller Fortnite med sin vennekreds som modtagere.

 

Influencermarketing er den hastigst voksende marketing- og kommunikationskanal i disse år, for marketingpotentialet kan være enormt. Men arbejdet med influencere kan også være en skræmmende jungle at kaste sig ud i. Og selvom det lykkes at finde vej, kan det være svært at vide, hvordan man bedst samarbejder med influencerne og efterfølgende måler sine resultater. Bogen går systematisk til værks og gennemgår fra A-Z, hvordan man arbejder strategisk med influencere:

 

  • Sådan lægger du den rette kampagnestrategi
  • Sådan vælger du den rette influencer
  • Sådan udvikler du godt indhold i samarbejde med influenceren
  • Hvad kræver det at gennemføre influencerkampagner?
  • Hvordan kan man måle og dokumentere effekten af indsatsen?

 

Med denne bog i hånden får du en tjekliste med best practice-guidelines og sikkerhed for, at du får tænkt alt igennem og sikrer dig det bedst mulige afsæt for succesfulde influencerkampagner.

Fakta om bogen
Type Bog
ISBN 9788702298840
Udgave 1
Udgivet 2020
Sider 278
Vejledende pris: 300,00

Tilmeld nyhedsbrev

E-mail